تحقیق بازنشستگی
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 اسفند 1397
بازدید : 530
نویسنده : کیا فایل

تحقیق بازنشستگی

 

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق - , Image result for word 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 2
تعریف بازنشستگی : عدم اشتغال به کار بیمه شده با سبب رسید ن به سن بازنشستگی مقرر در قانون دلایل با اهمیت شدن صندوقهای بازنشستگی افزایش درآمد و ثروت افزایش عمر جبران خدمات کارکنان ( معافیت مالیاتی ) انواع طرح های بازنشستگی : طرح بازنشستگی با سهم تعریف شده طرح بازنشستگی با مزایای مشخص طرح بازنشستگی تلفیقی ساختار تأمین اجتماعی درایران : الف : نظام مشارکتی ب : نظام حمایتی ( غیر مشارکتی ) ج : مؤسسات حمایتی و خیریه نظام مشارکتی : توسط صندوقهای مستمری و سازمان های دولتی مختلف اداره می شود . و به 5 دسته تقسیم می شود : سازمان تأمین اجتماعی سازمان بازنشستگی کشوری صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح سازمان بیمه خدمات درمانی انواع دیگر طرح های بازنشستگی تأمین اجتماعی در دیگر کشورها تأمین اجتماعی در اردن تأمین اجتماعی در ایرلند تأمین اجتماعی در اردن : منابع درآمدی از محل مشارکت بیمه شده و کارفرما تآمین می شود و دولت هر گونه کسری احتمالی را از محل منابع عمومی تأمین می کند . سهم هر کدام به شرح زیر است : بیمه شده 5/5 درصد درآمد ناخالص کارفرما 9 درصد از لیست دسمزد میزان حق بیمه بیکاری و خویش فرما 5/14 درصد درآمد است . تأمین اجتماعی در ایرلند با توجه به درآمد نرخ های متفاوتی وجود دارد . منابع درآمدی توسط سه گروه تآمین می شود : درآمد هفتگی کمتر از 287 یورو ، حق بیمه تعلق نمی گیرد . به درآمد هفتگی کمتر از 356 یورو ، به ازای 127 یورو حق بیمه تعلق نمی گیرد و مابقی 4 درصد تعلق می گیرد به درآمد هفتگی بیش از 356 یورو ، به ازای 127 یورو 2 درصد و باقیمانده 6 درصد تعلق می گیرد .

 






:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: بازنشستگی , تحقیق بازنشستگی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG